LUMONITE Lumilight-valaisimet ja varusteet Olight-taskulamput Fenix-taskulamput ja otsalamput MTE-taskulamput Nitecore LED-käsivalaisimet ja varusteet Armytek-otsalamput Spark taskulamput ja otsalamput Ferei-taskulamput Lupine-otsavalaisimet Maglite-taskulamput Terralux LED-päivitykset Petzl-otsalamput Magicshine LED-valaisimet Nite Ize varusteet ja tarvikkeet Purelux-valaisimet LED Lenser -käsivalaisimet ja varusteett Polarion HID-valaisimet Zebralight taskulamput ja otsalamput
Handlekurv
Handlekurv er tom

Garanti og retur

Siden vi bare har valgt produkter av høy kvalitet til vårt sortiment, tør vi å tilby våre kunder en fornøyd kundegaranti. Dette innebærer at du alltid kan teste våre produkter i 30 dager. Hvis du ikke er fornøyd med kjøpet ditt, kan du returnere det gratis. Vi er forpliktet til at våre kunder er fornøyd med hvert kjøp!

I de tilfellene produktet ikke kjennes som det optimale for deg, har du 30 dager fra ordredato til å returnere den. Returfrakten til oss er helt gratis, du behøver altså ikke betale for frakten på nytt. Ta kontakt med oss på support@valostore.no, så sender vi deg returlapp.

Vi strever etter og alltid håndtere alle bytter og returer så raskt som mulig.

OBS! Send aldri tilbake noe til oss før du har vært i kontakt med kundetjenesten.

Produktbytte

Bytte håndterer vi normalt sett med det samme. Normalt er det nye produktet postet innen 24 timer fra vi har mottatt det produktet eller de produktene som skal byttes ut. Du kan velge å bytte ut en eller flere produkter fra din bestilling. Om du bytter til noe med lavere pris returnerer vi gjenstående, bytter du til noe med høyere pris så får du som kunde betale inn mellomlegget.

Før du sender inn produktene for bytte, Gjør dette:

  1. Kontroller at varen/varene fortsatt er i ny tilstand og er salgbare. Produktet og emballasjen må være uskadet.
    I noen tilfeller kan ikke emballasjen tas vare på. (f.eks blisterpakke)
  2. Ta kontakt med kundetjenesten for å få en frakseddel og returseddel.
  3. Fyll inn returskjema nøye.
  4. Pakk ned varene i samme produktforpakninger og emballasje som du fikk dem i.
  5. Pakk ned produktpakkene i en eske, slik at de ikke blir skadet under transport. Bruk helst samme eske/emballasje som de ble levert i. Kontroller at returdokumentet er utfylt og send dette sammen med returen.
  6. Klistre på returseddelen og gå til nærmeste postkontor med forsendelsen. For eksempel på samme sted som du først hentet ut pakken.

Retur

I overensstemmelse med vår 100% Fornøyd kundegaranti har du 30 dager på deg til å returnere produktet/produktene du har bestilt fra oss. Når du returnerer varene erstatter vi hele beløpet på det produktet/de produktene du ønsker å returnere. Returnerer du ikke hele bestillingen, betaler vi ikke tillbake fraktavgiften. Returfrakten er alltid gratis, innenfor de 30 dagene.

Før du sender inn produktene for bytte, Gjør dette:

  1. Kontroller at varen/varene fortsatt er i ny tilstand og er salgbare. Produktet og emballasjen må være uskadet.
    I noen tilfeller kan ikke emballasjen tas vare på. (f.eks blisterpakke)
  2. Ta kontakt med kundetjenesten for å få en frakseddel og returseddel.
  3. Fyll inn returskjema nøye.
  4. Pakk ned varene i samme produktforpakninger og emballasje som du fikk dem i.
  5. Pakk ned produktpakkene i en eske, slik at de ikke blir skadet under transport. Bruk helst samme eske/emballasje som de ble levert i. Kontroller at returdokumentet er utfylt og send dette sammen med returen.
  6. Klistre på returseddelen og gå til nærmeste postkontor med forsendelsen. For eksempel på samme sted som du først hentet ut pakken.

Vi betaler tilbake kjøpesummen normalt i løpet av få dager til den kontoen de ble betalt av, men senest innen 30 dager.

Garanti

Om produktet slutter å fungere under garantitiden på grunn av en fabrikasjonsfeil, kan du sende den inn til oss for feilsøking og reparasjon. Kontroller nøye at det virkelig er en feil på produktet og ikke en brukerfeil eller at batteriene er tomme/feilvendt. Om du sender inn et feilfritt produkt, så kan vi ta betalt en feilsøkingsavgift, som for tiden er 300 kr. For garantisaker er det en stor fordel ved feilsøking om du sender inn hele produktet, dvs. at også batterier, lader og annet også skal sendes med.

Før du sender inn en garantisak, gjør følgende:

  1. Feilsøk produktet ytterligere en gang, for å sikre at du ikke har oversett noe.
  2. Kontroller at det finnes garantitid igjen og ta kontakt med kundetjenesten.
  3. Legg ved en detaljert feilbeskrivelse med produktet, jo mer detaljert jo lettere er det for oss å finne feilen.
  4. Pakk produktet godt. Vi tar ikke ansvar for eventuelle transportskader under frakt til oss.
  5. Send produktet til den adressen og på den måten som kundetjenesten har valgt. Der det er hensiktsmessig sendes produktet direkte til importøren eller til godkjent verksted, eller til oss.

Når det ikke er høysesong rekker vi å behandle garantier innen 2-3 hverdager.

Nye produkter

Belysning og utstyr utvikles stadig - det gjør også vårt produktsortiment. Hos oss finner du markedets mest kraftige og effektive lykter.

Rask levering 1-3 dager

Lagerførte produkter leveres iløpet av 1-3 arbeidsdager. Vi pakker ordre fortløpende og bestillinger gjort før kl. 14 sendes normalt sett samme dag.

100% Fornøyd kundegaranti

Bestill nå og test produktet hjemme. 100%. Åpent kjøp i 30 dager med fri retur og bytte. Et trygt og sikkert kjøp.